Цікавинки

Як образа впливає на людину

Образа
Учень запитав учителя:
- Ти такий мудрий. Ти завжди в гарному настрої, ніколи не злишся. Допоможи і мені бути таким.
Учитель погодився і попросив учня принести картоплю і прозорий пакет.- Якщо ти на кого-небудь розсердишся і затаїси образу, - сказав учитель, - то візьми цю картоплю. З одного її боку напиши своє ім'я, з іншого - ім'я людини, з якою стався конфлікт, і поклади цю картоплю в пакет.
- І це все? - Здивовано запитав учень.
- Ні, - відповів учитель. Ти повинен завжди цей мішок носити з собою. І кожен раз, коли на кого-небудь образишся, додавати в нього картоплю. Учень погодився.
Минув якийсь час. Пакет учня поповнився ще кількома картошинами і став уже досить важким. Його дуже незручно було завжди носити з собою.
До того ж той картопля, яку він поклав на самому початку почала псуватися. Вона покрирась слизьким нальотом, деякя проросла, деяка зацвіла і став видавати різкий неприємний запах.
Учень прийшов до вчителя і сказав:
- Це вже неможливо носити з собою. По-перше, пакет занадто важкий, а по-друге, картопля зіпсувалась. Запропонуй щось інше.
Але вчитель відповів:
- Теж саме відбувається і в тебе в душі. Коли ти на кого-небудь злишся, ображаєшся, то в тебе в душі з'являється важкий камінь. Просто ти це відразу не помічаєш. Потім каменів стає все більше.
Вчинки перетворюються в звички, звички - в характер, який породжує смердючі пороки. І про цей вантаж дуже легко забути, адже він надто важкий, щоб носити його постійно з собою.
Побач позитив 
позитивне мислення
Якось старий китайський вчитель сказав своєму учневі:
- Будь ласка, гарненько оглянь цю кімнату і спробуй відзначити в ній все, що має коричневий колір.
Молодий чоловік озирнувся. У кімнаті було багато коричневих предметів: дерев'яні рами картин, диван, карниз для фіранок, парти, книжкові палітурки і ще безліч різних дрібниць.
- А тепер закрий очі і перерахуй всі предмети ... блакитного кольору, - попросив учитель.
Молодий чоловік розгубився:
- Але я нічого не помітив!
Тоді вчитель сказав:
- Відкрий очі. Подивися тільки, скільки тут блакитних речей.
Це було правдою: блакитна ваза, блакитні рамки фотографій, блакитний килим, блакитна сорочка старого вчителя. І вчитель сказав: - Подивися ж на всі ці втрачені предмети!
Учень відповів: - Але це ж хитрість! Адже я за вашою вказівкою шукав коричневі, а не блакитні предмети.
Учитель тихо зітхнув, а потім посміхнувся: - Саме це я й хотів тобі показати. Ти шукав і знаходив тільки кoричневий колір. Так само відбувається з тобою і в житті. Ти шукаєш і знаходиш тільки погане і пропускаєш хороше.
- Але мене завжди вчили, що слід очікувати найгіршого, і тоді ніколи не опинишся розчарованим. А якщо гірше не відбувається, то мене чекає приємний сюрприз. А якщо я завжди буду сподіватися на краще, то я лише піддам себе ризику розчарування.
- Упевненість в користі очікування гіршого змушує нас випускати з уваги все хороше, що відбувається в нашому житті. Якщо ти очікуєш гіршого, то обов'язково його й отримаєш. І навпаки.
Можна знайти таку точку зору, з якої кожне переживання матиме позитивне значення. З цієї хвилини ти будеш шукати у всьому і в кожному щось позитивне

20 ЦІКАВИХ ФАКТІВ ПРО ПОВЕДІНКУ ЛЮДЕЙ
1. Люди з високим рівнем тестостерону отримують насолоду від гніву інших.
2. Люди прагнуть принизити інших, коли невпевнені в собі. Піддослідні, яким сказали, що вони погано пройшли тест на IQ, висловлювали більше національних і релігійних упереджень, ніж ті, кому повідомили про високі результати.
3. При цьому люди щиро впевнені, що їх негативна думка про інших щира і не має ніякого зв'язку з їх нижчою думкою про себе. Приниження інших допомагає відновленню самооцінки.
4. На поведінку людей впливають тілесні відчуття. Наприклад, є стійка асоціація між відчуттям важкості і «важливістю», «серйозністю», «вагомістю». Люди оцінювали людину як більш серйозноу і стабільноу, якщо її резюме подавалося у важкій папці, і навпаки.
5. Точно так само відчуття жорсткості і твердості робить людей негнучкими. Сидячі на жорстких стільцях люди були більш непоступливі в переговорах. Відчуття жорткої поверхні викликає в людях відчуття складності у відносинах між людьми, а холод тісно пов'язаний з почуттям самотності.
6. Люди схильні робити аморальні вчинки чи не виконувати чиєсь прохання про допомогу, якщо для цього не треба прикладати зусиль або не доведеться відмовляти людині безпосередньо.
7. Однак більше людей ведуть себе «як годиться», якщо вони мають прийняти моральне рішення на очах у когось. У прямому проханні про допомогу, про пожертву або про збір підписів відмовляють рідше.
8. Брехня вимагає великих ментальних зусиль. Людині одночасно доводиться утримувати в голові брехню - щоб її говорити, і правду - щоб її приховувати. У результаті вона вимовляє простіші пропозиції і гірше справляється з завданнями на кмітливість.
9. Коли за людьми спостерігають, вони ведуть себе краще. Причому ілюзія спостереження працює теж. Досить було повісити фотографії очей в їдальні самообслуговування, щоб більша кількість людей стало прибирати за собою посуд.
10. При цьому поведінка впливає на мораль (так-так). Люди, збрехавши, що обдурили когось або вчинили інший аморальний вчинок, після цього по-іншому оцінюють, що є добре і що погано.
11. Приваблива зовнішність може легко ввести в оману. Люди схильні більш довіряти зовнішності, ніж щирості. Навіть професіонали вважали чесними брехунів з хорошими манерами в 86% випадків.
12. Зовнішність відіграє величезну роль навіть у голосуванні і виборі політиків. Виборці роблять висновок про компетентність політиків з виразу обличчя і фізичної привабливості. Зрозуміло, неусвідомлено.
13. Більш успішних і багатих вважають більш розумними, мудрими і т.д., і навпаки. І часто люди схильні думати, що ті, хто домігся успіху, і ті, на чию долю випали страждання, заслуговували це.
14. Щасливішим не той, у кого грошей багато, а той, у кого більше, ніж у сусіда. Частково на цьому грунтується і незадоволеність великими грошима. Люди постійно порівнюють себе з сусідами. Розбагатівши, вони починають обертатися в нових колах, де у людей грошей ще більше, і підніматися над оточуючими нелегко.
15. Гнів посилює в людях бажання володіння. Люди докладають більше зусиль для отримання об'єкта, який асоціюється у них з сердитими особами. Раніше це вважалося тільки властивістю позитивних емоцій.
16. Чим складніше рішення, яке необхідно прийняти, тим більше люди схильні залишати все, як є. Якщо в магазині занадто великий вибір і люди не можуть відразу визначити, який з товарів кращий, вони підуть без покупки.
17. Коли люди відчувають, що не контролюють те, що відбувається, вони схильні бачити неіснуючі закономірності в незв'язаних між собою картинках і вірити в теорії змови.
18. Люди жалкують про швидко прийняті рішення, навіть якщо результати їх влаштовують. При цьому важливий не фактичний час, відведений на рішення. Важливо, чи відчуває людина, що часу було достатньо.
19. Не всі ризики сприймаються однаково. Одна і та ж людина може безстрашно стрибати з парашутом, але боятися заперечити начальнику. Або дресирувати тигрів, але соромитися познайомитися з симпатичною жінкою.

20. У нудьги є світла сторона. Нудьгуючі люди нерідко шукають можливість зробити добрі справи, оскільки розваги їм набридли і не привносять сенс у їх життя.

Немає коментарів:

Дописати коментар